Wednesday, September 19, 2012

Menjadi DEALER apa faedahnya ?


ANDA AKAN DAPAT:-

1-Syarikat bumiputra Islam
GCP ditubuhkan pada tahun 2009 oleh sepasang suami isteri iaitu en. Shamsul anuar b. Md Ali berasal dari Felda Gedangsa Hulu Selangor & pn. Norliza bt Ngatiman berasal dari Desa Temu Jodoh Segamat yg merupakan bekas guru dan telah berkhidmat selama 11 tahun dlm bidang perguruan.
Bersandarkan pengalaman mendidik modal insan serta kajian yg dilakukan dalam industri emas, beliau telah membuat keputusan utk bergiat secara sepenuh masa dalam industri emas dgn memberi peluang kepada Bumiputra MUSLIM khasnya utk menceburi bidang perniagaan emas.
Jika kita boleh membeli produk non-muslim dan support mereka,why not support company muslim?Company muslim membayar zakat,untuk apa?Untuk meningkatkan ekonomi orang Islam juga.Asalkan emas,apa2 jenama pun boleh tetapi lebih afdhal kita menyokong syarikat orang Islam terlebih dahulu.

2-Modal kecil
Ramai yang mampu bermula dengan caj pengedar serendah RM1k (PROMOSI SAHAJA akan diTAMATKAN pada bila-bila masa) bayaran ini adalah nilai untuk mendapatkan semua keistimewaan yg diberi kepada pengedar.

3-Harga pengedar yang sangat MURAH!
Membolehkan anda mendapat LEBIH GRAM emas dgn jumlah wang sama jika anda membeli di tempat lain.
Pengedar boleh dikatakan mendapat harga borong dan murah.

4-Sentiasa ada produk terkini yang menarik dari semasa ke semasa GCP sentiasa ada kejutan produk dan penambahan produk dari semasa ke semasa.Tidak mustahil nanti,pelbagai design akan muncul maka beruntunglah mereka yang merebut peluang sekarang kerana kos menjadi pengedar pada masa akan datang mungkin lebih tinggi.

5-Kos penghantaran PERCUMA kepada pengedar dan pelanggan
Anda tak perlu ke cawangan ambil stok,prosedurnya mudah,jimat masa dan tenaga.Konsep “Tempah-Bayar-Tunggu” membuatkan ramai pengedar tertarik. Keselamatan barang dijamin oleh GCP (Money Back Guarantee).

6-Servis mantap,bersistem dan amat dipercayai.
Ramai yang menjadi pengedar GCP secara sambilan sahaja dan tak perlu bersusah payah kerana urusan pembelian dan penghantaran produk diuruskan oleh staff GCP yang mesra dan sedia melayani anda dengan baik.
Anda tak perlu risau tentang keselamatan emas dan wang anda kerana selama lebih 3 tahun beroperasi tiada langsung masalah yang timbul malah masyarakat semakin mengakui GCP yang TERBAIK dengan peningkatan pengedar GCP mencecah 4000 orang.

7- Menyediakan bantuan MODAL dalam stok emas dan wang tunai.
Anda tak perlu Stok banyak. Anda hanya menggunakan bantuan pemasaran PERCUMA yg GCP berikan utk mencari pelanggan dan GCP akan menghantar terus tempahan kpd pelanggan anda. Keuntungan daripada transaksi tersebut GCP berikan kepada anda.
Begitu juga sekiranya pelanggan anda ingin menjual semula emas kepada anda, GCP akan menyediakan wang tunai utk anda membeli semula emas pelanggan anda.
*Tertakluk kepada terma & syarat.

8- Bantuan pemasaran - Seminar PERCUMA.
GCP menaja sepenuhnya seminar yang ingin diadakan oleh pengedar. Bantuan promosi spt iklan akhbar, Flyers, Banner, cenderahati kpd peserta diberikan PERCUMA.

9- Bantuan pemasaran - PERCUMA iklan media massa seperti akhbar dan majalah.
GCP semakin dikenali kebelakangan ini kerana sering masuk akhbar,dan ramai pengedar yang dapat masuk akhbar secara percuma.Jika inginkan ruang yang lebih,anda cuma perlu keluarkan modal yang minimum dan hasilnya anda juga akan semakin dikenali. 50% bantuan (tajaan) jika masuk radio/tv

10. Bantuan pemasaran online: PERCUMA website sendiri utk pemasaran online (semua pengedar lama dan baru akan diberi url website sendiri mulai 1 Oktober 2012)

11-Bimbingan PERCUMA- Personal coaching PERCUMA secara online dan offline.
Anda berpeluang berkongsi tip,panduan dan pelbagai ilmu simpanan emas,teknik pemasaran,perniagaan bersama dealer-dealer berpengalaman dan CEO GCP sendiri.

12-Insentif pengedar dan insentif bulanan
Pengedar mendapat insentif dealer get dealer,insentif pembelian dan ganjaran dari syarikat mengikut terma dan syarat yang ditetapkan

13-Perkhimatan selepas jualan
-GCP menyediakan mesen khas utk anda mencuci emas anda di pejabat GCP secara PERCUMA.
-Rundingcara dan penilaian nilai emas secara PERCUMA

14- Jaminan beli balik
GCP memberi jaminan beli balik produknya walaupun calar,tergores dan plastik dibuka kerana ia akan dinilai pada berat dan ketulenannya.Sila simpan resit belian anda.



CARA MENDAFTAR 

1) Buka website www.gcp.com.my
2) Klik register dan masukkan nama dan nombor I'd introducer (pengedar GCP yg memperkenalkan anda kpd GCP)
3) Isi borang yg disediakan dan ikut arahan hingga akhir.
4) Bank in RM 1,000 (Bayaran untuk mendapatkan semua faedah & kelebihan pengedar) ke akaun Maybank Goldcrest Pavilion sdn bhd 505103003954 dan sms waktu bayaran ke 012-988 3145 atau email bukti bayaran, serta dokumen yg diperlukan ke sales@gcp.com.my.
Pendaftaran dan tempahan emas akan diproses oleh pihak GCP dalam tempoh 24jam mengikut masa bayaran dibuat.
Kata nama/kata laluan akan dihantar melalui email dan sms.

DOKUMEN YANG DIPERLUKAN (untuk dapatkan id tag dan kad perniagaan PERCUMA)

1)Satu salinan kad pengenalan

2)Dua keping gambar ukuran passport

3)Salinan bil elektrik/air/te lefon kediaman terkini.

Email dokumen kepada cik siti fatimah : admin@gcp.com.my

Akhir kata, emas adalah PELINDUNG NILAI yang terbaik. Lindungi diri dan generasi anda daripada kesusutan matawang dan kenaikan inflasi ( penyebab nilai matawang susut ).

No comments:

Post a Comment